Zlatne mlaznice za dodatni glamur

Posljednjih godina svjedočimo trendu ugradnje zlatnih detalja u kupaonice, wellness i spa centre. Nakon kromiranih detalja koji su i dalje klasika, osim crne boje koja djeluje profinjeno, elegantno i daje lijep kontrast najčešće bijelim sanitarijama, pojavio se trend zlatnih boja.

Sadržaj

Funkcija ili estetika u spa svijetu?

U opremanju privatnih i javnih spa centara ne bilježimo značajnu upotrebu ovog trenda. Kao da se kod nabave hidromasažnog bazena još uvijek gleda prvenstveno funkcija, koja je često u kontradikciji s dizajnom i potrebom da nam spa zone budu i centar vizualnog a ne samo fizičkog užitka.

Canadian Spa – spoj kvalitete i ljepote

Canadian Spa su proizvodi kod kojih nema kompromisa između funkcije i estetike: to su proizvodi iznimne kvalitete, savršene ergonomije, promišljene funkcionalnosti ali istovremeno neosporne ljepote!

Svaki dizajner ili arhitekt koji dođe u naš prodajni salon hidromasažnih bazena u Zagrebu ili u Splitu uvjerit će se da su to proizvodi koji su osmislili neosporni estete: izuzetno, funkcionalno i domišljato opremljeni kvalitetnom opremom renomiranih proizvođača; s bijelom bisernom bojom materijala kade i prelijepom oblogom u 3 moguće boje koja podnosi sve ekstremne uvjete u kojima bi se hidromasažni bazen mogao naći (vrlo visoke i vrlo niske temperature u vanjskim prostorima).

Zlatne mlaznice kao detalj luksuza

No, ono što nas odvaja od ostalih brandova hidromasažnih bazena na našem tržištu je mogućnost ugradnje MLAZNICA U ZLATNOJ BOJI

Netko će reći da je to sasvim nepotrebno jer se mlaznice dok je hidromasažni bazen u funkciji i tako ne vide. To je djelomično istina, ali ako želimo urediti svoj spa prostor i u potpunosti uživati u njemu i vizualno i osjetilno, a svoju smo spa zonu uredili sa zlatnim detaljima, sigurno će zlatne mlaznice biti “šlag na torti”!

Gdje možete vidjeti hidromasažne bazene sa zlatnim mlaznicama?

Hidromasažni bazen sa zlatnim mlaznicama izložen je u našem salonu u Zagrebu na Žitnjaku, te u novom salonu hidromasažnih bazena u Splitu. Stoga vas pozivamo da dođete uživo vidjeti sve gore navedeno, sigurno će vas osvojiti!




Vanja Ružić

Voditeljica prodaje

Vanja Ružić je voditeljica prodaje u Mojspa s više od 25 godina iskustva na vodećim pozicijama u prodaji i razvoju poslovanja u području wellness opreme, hidromasažnih bazena i kupaonskih rješenja. Od 2023. godine dio je tima Mojspa. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i praktičnom znanju, Vanja je pouzdan sugovornik svima koji žele stvoriti vlastiti wellness prostor i dobiti provjerene savjete o kupnji i održavanju hidromasažnih bazena.